moi !

         en oo kirjottanu varmaa vuotee ja siit on jo ainaki kaks vuotta ku oikee innolla kirjottelin .
         joten lukekaa nyt tarkkaan, mä luin noita mun kirjotuksii , ei vitttu mikä teinipelle oon ollu
        joka supersöpö poika joka on tullu vastaa on ollu mun ''fiirst love of my life'' tyyliin ja oon niit
        hehkutellu ja  muutenki hävetti toi kaikki en tienny itkkeekkö vai nauraa.

        nyt voin kertoo iloisena et se on ohi huomasin että oon kasvanu henkisesti aika paljon nyt
        noita lukiessani. ja mulle on tapahtunu täs kahen vuoden aikana kaikkee uutta ja kaikkee
       ihanaa ja vähemmän ihanaa. jos näkisin ton 'entisen' itteni oih en tiiä mitä tekisin ois iha järkyttävää...
      
      mun on pitäny joka välis kirjottaa jotain tärkeetä tänne mitä oon tajunnu mut en oo saanu itteeni otettua
       sen vertaa niskast kii et oisin vaivautunu.  ja nyt ku ajatusta tulvii kirjotellessa voin kertoo et mul on kyl
       viel tallella se hauska puoli et en o iha kuiva mut en sentää enää joka söpiksee ihastu. sitä paitsi mul 
      on jo se oikee. jos niin uskaltaa sanoo, mul on ollu muitaki poikakavereita(ylläripylläri en oo lesbiankaks
      ruvennu) mut nyt sit löysin yli puolvuotta sitte aika sattumalla ihanan poikakaverin<3 ja oon onnellinen

eli väliraportti tältä hetkelt on et oon ilonen ei masenna vaik välil on vähä tylsää näi pienes kaupungis mut kaikki on suhtkoht hyvin :) kouluki koht loppuu .