tänään lähettiin nean kaa kaupungille klo.12 meijän piti tavata cittarin ja kallentorin välillä kellotornin vieressä, mutta mää vähän myöhästyin ku en löytäny mun lompakkoo..
nii sitte ku mää tulin vihdoin sovitulle paikalle  en nähny nea missään, soitin nealle ja se sano et se oli kerenny jo käyä cittarin vessassa laittaan hiukset ja oli nyt kallentorin seppälässä. Menin  sitte sinne ja en meenannu löytää nea mistään, sitte huomasin että tuolla se on hyllyjen välikössä, (valaisen nyt teitä hieman : nealla oli sen punaruskeet hiukset sivulla ponnarilla, uus valko,peessi,vihree takki,vaaleenpunanen villahuivi ja farkut.)
Nea oli kahtomassa farkkuja ja löysikin heti sopivat, vaikka hieman pitkä lahkeiset, koitti se pipojaki mutta ne oli hieman kalliita ja niistä meni vaan hiukset sekasi.
Sitte mentiin hennetsille ostettiin sieltä semmosia kivoja värikkäitä käsikoruja ja mentiin micksiin mutta en löytäny sieltä mitään vaikka mull oliki lahjakorttiki sinneUpgrade your email with 1000's of emoticon icons
mut siel oliki aivan kauuuuuhee tungos! Sit me mentiin  heseen ooh.. sielllä oli niin kiivaaaUpgrade your email with 1000's of emoticon icons
ensik ku olin ottanu mun ruat ja vieny pöytään, nii menin hakeen ketsuppia ko nea vielä oli oottamassa sen ruokaa nii siellä oli 2 poikaa jotka jo aiemmin oli kahtonu meitä ku oltiin jonossa... nii ne kahto mua ja hymyili mulle. Se toinen oli vaaleehiuksinen  sillä oli valkonen pipo päässä ja musta/puna raitanen paita uuuhhh ja niin SÖPÖKOMEE!!Upgrade your email with 1000's of emoticon icons ei niin ku moni poika joita oon sanonusöpöks vaan se oli joku ERITYINEN yksilö mää olisin voinu mennä sen eteen niinku->Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon icons 
mää vielä saan sen pojan se  on munmunmnunmnnuun MINUN MINÄ oLEN HÄNEN !!
mää en tiiä ees sen nimee..:'(
ois pitäny vaan mennä kysyyn tai jotain, sanoin mun kaverille siis nealle että tuo on söpöö !!! ja et se ja sen kaveri kahto meitä!
Me istuttiin siinä vessan lähellä pöyässä nii se kävi siinä lähellä ku se kävi heittään jonku roskan vessaan tai jotai se siellä äkkii kävi....VAI jos se kenties ois halunnu tulla jutteleen nii siks se kävi siinä! oi ois ollu ihanaa jos se ois tullu jutteleen!
mää näin sen pojan koko ajan siitä mun paikalta mää kahtoin sitä kokoajan<33<3<3
mää yritin vielä kahtoo ku ne lähti että jos mää näkisin ne ku ne lähtee mutta nea siinä jotain söhläs nii en kerenny nähä ko ne lähti!

Tässä nyt voisin selittää ton mun otsikon.. No, ku mää oon monesti ollu ihastunu ja tämmöstä  on ollu söpöjä poikia, Mutta nyt vasta tuo poika jonka hesessä näin niiin sain iskun amorin nuoleta ja se iski kovaa ja syvälleeee.. tai no tuo oli aika tyhmästi kuvailtu mutta silleen mää tulin ihan hulluks siihen poikaan että...no en mää tiiä mutta mää uskon että te jokainen ootte kokenu tämmöstä! varmasti kaikilla on se ensimmäinen OIKEA rakkaus joka on hassusti voinut iskeä ihan vaan yhtäkkiä..ois kiva kuulla teijän ensi rakkauksista..-Kiitos.

PS. te vielä saatte lukea siitä että tapasin sen pojan uudestaan..jne.. lupaan että vielä meijän välilä tapahtuu jotain!!
tai toivon ainakin niinUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsI HOpe so...i really doUpgrade your email with 1000's of emoticon icons

20:33 Hei tuota nyt ku oon ajatellu asiaa nii tiiän mikä kuvaa tätä tunnetta parhaiten kapasiteetiyksikön -pakko saada sut
Sä oot niin… Ja oot niin…  En aio olla ilman sua Mun on pakko saada sut.

Tuo video ei nyt nii kuvaa sitä mulla tuo musiikki kylläki.. suurinpiirtein melkeen -> http://www.youtube.com/watch?v=Z5XYDQwCoLo


Upgrade Your Email - Click here!